zondag 1 juli 2012

bedankje

Hallo allemaal,

hier weer een berichtje van mij. Ik ben nu bezig met mijn laatste basisschoolweek. Of eigenlijk nog maar 3 dagen. Morgen gaan we de musical voor de hele school opvoeren en dan dinsdagmorgen voor opa's en oma's en 's avonds voor de vaders en moeders.
Op woensdag worden we dan letterlijk de school uitgebezemd. En daarna VAKANTIE!

Maar deze week ben ik ook voor het allerlaatst bij de BSO geweest. Voor de leidsters had ik een doosje gemaakt.

Ik wil deze doosjes insturenvoor de challenge van http://www.elkekaarteenfeestje.nl/
ik heb dus gekozen voor de kleurencombinatie paars-fuchsia roze- zwart.

groetjes Anne

6 opmerkingen:

  1. Hallo Anne, ze zijn leuk geworden. Ik hoop dat je in de vakantie weer gezellig af en toe in mijn kamertje komt zitten knutselen.
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je super leuke doosjes gemaakt.
    Veel succes met de musical en een hele fijne vakantie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anne,

    Wat leuk bedacht om dit te geven aan je leidsters!!
    Erg leek doosjes..

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne!
    Nou dat is wel heel leuk om aan je leidsters te geven! Succes met de musicalvoorstellingen!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enige kleine cadeautjes heb je gemaakt Anne, daar zullen de leidsters vast erg blij mee zijn geweest! De kleuren doen het prima op de doosjes.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende doosjes heb je gemaakt Anne en allemaal nog verschillend ook.
    De leidsters zullen het een prachtig cadeautje vinden.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!!