zaterdag 4 februari 2017

Handlettering

Hallo allemaal,

Dat is lang geleden dat ik iets op mijn blog gezet heb. Maar sinds kort ben ik bezig met handlettering en dat wil ik vandaag aan jullie laten zien.

Een vriendin heeft het op dit moment wat moeilijk en ik wilde haar even laten weten dat ik aan haar denk. 



Ik heb voor deze kaart een basiskaart van de Action gebruikt van Kraft (15x15cm)

Ik heb met Ecoline Brushpennen van Talens een ruim stuk sheet gekleurd met groen en blauw. (dat hoeft zeker niet netjes!!) Hierop met een mini mister wat water gespoten en vervolgens een stukje aquarelpapier hierin gedrukt. Dit daarna heel goed laten drogen en vervolgens met de zwarte brushpen de tekst op geschreven. Dit stuk aquarel papier daarna gesneden in 14,5 x 14,5 cm en dit op de basiskaart verwerkt. 

Ik wil deze kaart insturen voor de volgende challenge:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes, Anne

4 opmerkingen:

  1. Great card and love the wording..
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card! Thanks for joining us at Crafty Creations. Anna-Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A fantastic card and the one below also ;O))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Awesome card! Lovely colors and text!
    Wish you an wonderful week - Hugs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!!