woensdag 9 maart 2011

Blog award gekregen

Hoi allemaal,

Bij de kaart vrolijk in roze kreeg ik een reactie van Marijke en Charlotte dat ze iets op hun blog voor me hadden. Ik dus meteen kijken, en wat zie ik... krijg ik een blog award voor Stilish blogger!! THANKS ERVOOR MARIJKE EN CHANTAL!!!















Nu is het de bedoeling dat ik 8 dingen over mezelf opschrijf:

  1. Ik hou ook heel erg van turnen, ik doe het al 2,5 jaar
  2. Ik hou super erg van lekker kaarten maken samen met mama en mijn vriendinnen.
  3. Ik zit in groep 7, dus over ong. 1,5 jaar ga ik naar de middelbare (ik hoop dat ik dan nog steeds tijd heb voor kaarten maken)
  4. Ik ben kaarten gaan maken door tante Joke
  5. Ik hou ook heel erg van trampoline springen
  6. Ik hou opzich ook wel van computeren
  7. Ik hou erg van knutselen
  8. Ik vind het leuk om naar Glee te kijken (dinsdag rtl 5, 20:30)
Ik moet het nu aan 8 mensen doorgeven:

tante Joke (zij heeft mij en mijn moeder heel veel geleerd)
Merel (mijn buurmeisje die altijd lekker komt knutselen)
Anja
Brenda
Sjouk
Joan
Renata
Tara

Alsjebliefd!!

Groetjes Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een berichtje achterlaat!!