zondag 6 maart 2011

Vrolijk in roze

Hoi allemaal,

Ik heb vanmiddag weer lekker zitten frobelen. Bij Dutch Card Lovers hebben ze een speciale wedstrijd voor kinderen, dus daar wil ik heel graag aan mee doen. Ik heb hun sketch gebruikt en daar is deze kaart uit gekomen, ik ben erg tevreden over deze kaart.





De sketch van Dutch Card lovers:



Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge's van:

 Dutch card lovers: volg de sketch
Girlscardsworld: doe iets met bloemen
Bunny Zoe's Craft: Spring, flowers everywhere
trimmies craft challenge: Mothersday, (with love)
prairie fairy fridays: Inspired bij a song (for me Girls wanna have fun)
wildorchidchallenge: Anything goes

Groeten Anne

19 opmerkingen:

  1. leuk kaartje! Bedankt voor je deelname aan Girlscardsworld!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaart zeg superrrrrrr gedaan
    bedankt voor je deelname aan de challenge op girlscardsworld
    gr arina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi bloemenkaart en lekker rols.
    Succes met de challenge en bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworld.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne, wat een lief kaartje is dit, prachtig hoor!! Mooie ingekleurd ook. Wij hebben voor jou een verrassing op onze blog staan.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zozo Anne! Dat ziet er mooi uit! En ook al een eigen blog zie ik! Je kaartje is erg mooi geworden. Leuke stempel heb je gebruikt en ook zo mooi ingekleurd. Fijn dat je meegedaan hebt met DCL, en je kunt hem ook nog voor heel veel andere challenges gebruiken....
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great choice of song to go with your card, thanks for joining us at FFF, we look forward to seeing your future creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. nou anne een hele mooie kaart heb je gemaakt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous project, thanks for joining in with CRAFT challenge this week
    Hugs
    Suzanne x
    Guest DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart,ik word er spontaan blij van.Mooi gemaakt!!

    Liefs Michaela en Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vrolijke kaart heb je gemaakt anne .Wat knap van je hoe je dat stempeltje hebt ingekleurd .

    Bedankt dat je hebt meegedaan met de kinder challenge

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wooooow anne jij kan er wat van heel mooi gedaan. Mooi papier combie heb je gebruikt.

    bedank voor het meedoen met de kinder challenge

    gr mindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Anne, Wat leuk dat je meedoet aan de challenge van Girlscardworld. Mijn dochter (8 jr) is nog met de kaart bezig. Ik hoop dat ze de kaart nog op tijd afkrijgt voor DCL. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a cute image. Thank you so much for entering it in the SFTW challenge and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijk en mooi kaartje! Bedankt voor je deelname aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart! Bedankt voor je deelname aan de challenge van girlscardsworld.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anne,
    ik had je kaart nog niet gezien maar deze is echt heel erg mooi geworden. Ik vind het ook altijd erg leuk om met roze te werken want dat worden altijd van die vrolijke kaartjes.
    groetjes tante Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Great Card! Love the image and all the pink! Thanks for playing at Fairy Fun Fridays! xox Trisha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super kaartje. :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de challenge van girlscardworld. Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Petra.
    P.S ik geef een leuke candy weg bij 150 volgers.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!!